.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چشم انداز20 ساله ورزش کارگری تهیه شد

 شمال نیوز: رئیس فدراسیون ورزشهای کارگری کشور از تهیه چشم انداز 20 ساله ورزش کارگری در قالب چهار برنامه پنج ساله خبر داد.

به گزارش مهر، مجید حسین زادگان صبح یکشنبه در نشست با استاندار مازندران، با بیان اینکه 30 میلیون نفر در کشور جامعه هدف این فدراسیون هستند، از برگزاری تورهای گردشگری برای شرکت در المپیاد ورزشی و شناخت جاذبه های مازندران خبر داد.

وی با اشاره به اینکه مازندران اسفندماه سالجاری به مدت چهار روز، میزبان اولین  المپیاد فرهنگی و ورزشی کارگران کشور خواهد بود، برای اولین بار مسابقات شطرنج کارگری نیز در این مسابقات برگزار می شود،بیان داشت: برای برگزاری المپیاد، مسابقات مقدماتی در استانها برگزار و سپس برگزیدگان به المپیاد معرفی می شوند.

حسین زادگان، با بیان اینکه با توجه به ظرفيت هاي ورزشي، فرهنگي و امكانات موجود درمازندران، اين استان به عنوان مكان برگزاري المپياد انتخاب شد گفت: مشعل اين المپياد در استان هاي مختلف و ورود آن به مازندران در ايام مسابقات به عنوان يك حركت نمادين چرخانده می شود.

وی گفت: بنا داريم طرح عضو گيري ورزش كارگران را هم در اين المپياد با حضور وزراي ورزش و جوانان و تعاون، كار و رفاه اجتماعي آغاز کنیم.

وی ياد آور شد: از ظرفيت شهرهاي مختلف مازندران نيز براي برگزاري مسابقات بهره گيري خواهد شد.

ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران نیز با بیان اینکه مازندران زیرساختهای لازم برای برگزاری المپیاد ورزشی را داراست، گفت: اين رويداد، موجب شور و نشاط در فضاي استان خواهد شد و لازم است براي حضور بيشتر جوانان، در مكان هاي برگزاري مسابقات، تمهيدات لازم انديشيده شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.